2009.09.21. 01:38| Szerző: szedy

Igen megint lusta voltam írni hamarabb, és meg is van a böjtje ennek:D Most mikor lenne időm meg kedvem írni elfelejtettem mi történt a hét elején (annyira nem fontosak, inkább érdekesek). Mindegy... ha már így alakult akkor leírom úgy ahogy eszembe jut.. összevissza :)

Egy szimpla körforgalom és a templom Raaheben :)

Mára még emlékszem így azt írom előbb:P Mivel tegnap este becsuktam a konyhaajtót és a #*!lye Finnek meg minden ajtóra automatikusan zárható zárat raknak, és a pöcök is persze hogy az automatikus záródásra volt állítva (hát ez érdekes mondat lett na mind1:D), így reggel amikor be akartunk menni konyhába kajálni vettük észre h kizártuk magunkat a konyhából xD. Délben bementünk Tiinához (koordinátor), de nem volt ott, később megint próbálkoztunk, és végül a nemtudomkiknél kötöttünk ki (ahol a postát lehet átvenni stb), megkérdeztem nem tudnak-e segíteni. Hívtak össze vissza mindnekit, kiderült nincs kulcsuk :D Na mondom ma este nem a konyhánkban vacsizunk... Felhívta egy lakatost, de mivel késő volt már ezért végül nem jött ki...


Elmentünk vásárolni valami péksütit vacsorára meg reggelire, közben találkoztam Joni-val és elhívott kosarazni. Hazamentem kajáltam gyorsan és mentem kosarazni. Igen ám csakhogy nem tudtam hogy hol van a suli tornaterme, Joni meg azt mondta h nagy sárga ház a tower (legmagasabb épület raaheban) mellett. Ezzel csak az a gond hogy amelyik ház nem kék vagy fehér az általában sárga... Szerencsére láttam egyik feka csákót arrafelé biciklizni és követtem ameddig tudtam és aztán gondoltam h az lesz és így sikeresen elsőre megtaláltam :P Érdekes hogy bárki bemehet oda, simán tárva nyitva, van 1 kis szertár (ahhoz lehet hogy van kulcs) Kosaraztunk is vagy másfél - 2 órát és nemrég jöttem vissza :) Úgy néz ki ez már minden héten így lesz, állandóan hívnak focizni(vasárnap) meg kosarazni (hétfő, szerda) ;)

Tengerpart naplemente idején

Egész héten 3 órám volt megtartva, köszönhetően hogy az összes (értsd a tanárok 90%-a) beteg, a diákok fele is alig él:D Nekem is volt 1 kisebb betegségem, de szerencsére 1-2 nap alatt kigyógyultam belőle. Elég laza hetünk volt tehát, remélem jövő héten nem lesz mindenből dupla óra:P
Kedden megtartották a Tursajaiset-et, aznap pont szakadt az eső, és baromi hideg volt, de úgy hallottam ők élvezték :) Láttam a képeket tényleg jó buli lehetett, főleg este, de sajna nem bírtam felkelni az ágyból és otthon kellett maradnom :(
A 2 nap betegségnek köszönhetően nem sokat volt kint, próbáltam visszafogni magam hogy ne legyen rosszabb, így semmi érdemleges nem történt.

Na de a legélvezetesebb a péntek esti bulizás, illetve a szombat-vasárnapi before-afterparty volt ;) Pénteken megbeszéltük hogy Gina's Clubba megyünk, végére egész sokan lettünk (helyi viszonyokhoz képest:D) Nagyon jót buliztunk ;) Szombat este megint buli volt, Gina's Clubban megint, utána pedig mentünk White House-ba a franciákhoz (az ő apartmanjuk a legalkalmasabb a bulira) Ilkka hozott is 4 akkora hangfalat mint 4 kisebb asztal, erősítőt, DJ pultot, meg 1 strobit. Hajnali 3-kor kezdtük el az afterparty-t persze már mindneki be volt sózva hogy végre rendes buli van. Már az elején elkezdtünk táncolni és hajnali 6-7-ig abba sem hagytuk. Folyamatosan váltották egymást a DJ-k különböző stílusú zenéket játszottak. Franciák bevásároltak kajából meg üditőből, úgyhogy teljes volt a repertoár :)

A lengyeleknek előző este sikerült elég rendesen lerészegedniük állítólag (nem találkoztam akkor velük) és ők a pénteki és szombati bulit is kihagyták. Illetve nem tudom az afterpartyt hogy hagyták ki, mivel ott volt a hangszóró az ő faluk mellett, és nem voltunk éppen halkak xD  Mikor abbahagytuk még maradtunk páran, ökörködtek, fociztak a lakásban :D  Aztán szépen átballagtunk a saját lakásunkba Danival és megláttuk Kimit (néha ottalszik nálunk a kanapén mert marha messze lakik) a kanapén érdekes pózban hulla részegen aludni:D Na akkor 1 órán keresztül még csesztettük minden hülyeséggel, de nem ébredt fel..:D Kíváncsi vagyok mit szól majd ha meglátja FaceBookon a fényképeket:D:D:D


Más téma:

Múlt héten beszéltem apával és mondta hogy 1 hete már csak töltött káposztát eszik. Rájöttem hogy ez azért lehet mert anya főzi a szokásos mennyiséget, miközben sem én, se Viktor nincs otthon, ergo nincs aki felzabálja az összes kaját, és anya nem csinál helyette mást:D

Tengerparti házak az éjszakában - persze Raaheben ;)

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szedy.blog.hu/api/trackback/id/tr361395974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása