2009.08.28. 11:44| Szerző: szedy

Update: Az elején csak mondanám, hogy jobbra találjátok a fényképeket amiket csináltam, ha nagyobb méretben szeretnétek megnézni, akkor kattintsatok rá.

+ Új megjelenést adtam az oldalnak

+ Ma megnéztem az első napi statisztikát, és kapásból 20 olvasó volt 107 oldalletöltéssel:) Örülök hogy olvassátok az oldalt.

+ Mostantól hozzá is tudtok szólni a cikkekhez, képekhez :)


Érdekesség még hogy parkokban mozgásérzékelő lámpák vannak, ami annyit tesz hogy ha arra mész automatikusan felkapcsol a lámpa.

Másik, amikor jöttünk akkor Ouluból kocsival Raahebe , a városon kívüli főutakon szinte végig lámpák voltak, ami azért elég pazarlás.

Aztán volt még gyalogosáthelyeken lámpa, amit ha megnyomsz rögtön átvált zöldre, és hangosan sípol, annál gyakrabban minél hamarabb visszavált pirosra.

Ja és még amikor jöttünk Raahebe Ouluból akkor is furcsáltam hogy mindig pont akkor vált zöldre éjjel a lámpa amikor arra megyünk. Aztán sofőrt megkérdeztem, és mondta hogy ha megfelelő sebességgel megyek, akkor átvált zöldre automatikusan ha nem jön a nagyobb rendű útról senki.

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szedy.blog.hu/api/trackback/id/tr411343878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása