2009.08.29. 16:44| Szerző: szedy

Tegnap - péntek este lévén - buliztunk egyet. Ez volt az első közös nagyobb bulizás, itt volt majdnem mindenki, franciák, spanyolok, bolgárok, pár finn tutor, lengyelek, osztrákok, és persze mi magyarok :). Franciáknál kezdtünk, kínálgattak mindenféle piával, elég rendesen bevásároltak:D Volt sör, spanyol bor (azt hiszem legalábbis), Sétáló János, meg a lengyelek is összedobtak valami borzalmat, egy 59%-os "spiritus-t" citrommal , és a végére már vízzel higították... Jól éreztük magunkat, és pl kiderült az is h a 2 spanyol igazából baszk, és nem szeretik ha azt mondják nekik hogy ők spanyolok. Aztán megbeszéltük az 1ik francia sráccal meg a spanyollal hogy majd 3an megcsináljuk a tradicionális ételeinket (asszem nekem az a pörkölt lesz, habár nem tudom honnan szedek pirospaprikát).

Éjfélkor átmentünk a Gina's Club-ba, és én talán az elsők között mentem haza hajnali 4kor (elvileg akkor zár:D) Sajna a clubról nem csináltam képeket, nem akartam magammal vinni fényképezőt oda is, de majd elkérem az osztrákoktól. Amúgy a hely valahol a Heaven és a Kontiki szintjén van, nem nagy szám, a DJ az egyik tutor volt, bármit amit kértünk lejátszott. Volt mindenféle zene, a végén már rap meg rNb ment, végül főleg ezért léptem le.

Nekem nagyon tetszett, remélem lesz több ilyen is.

Pár képet felteszek Picasa-ba jobb oldal kattintotok akkor megtaláljátok a másik albumban.

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szedy.blog.hu/api/trackback/id/tr231346657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása